Vegeta je danas slavila svoj 60. rođendan organizirajući promociju novog dizajna Vegetinih etiketa uz kuharsko natjecanje poznatih u splitskom restoranu Adriatic Grašo. U povodu proslave 60. rođendana, Vegeta je pozvala svoje potrošače da postanu dio njezine povijesti sudjelovanjem u nagradnom natječaju kreacijom vlastite Vegeta etikete. Pobjednike natječaja, 60 najbolje dizajniranih etiketa odabrao je šesteročlani žiri u sastavu: Petar Grašo, Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić (modni dvojac, Elfs), Davor Bruketa (kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey), Marinka Akrap (direktorica Korporativnog marketinga i Komunikacija, Podravka d.d.) i Krunoslav Bešvir (direktor Poslovnog programa Kulinarstvo, Podravka d.d.).
Kreatori 60 najbolje dizajniranih etiketa su posebno nagrađeni, a svi na natječaju zaprimljeni prijedlozi dizajna otisnut će se i staklenke s tim rješenjima bit će u prodaji od listopada nadalje na tržištima obuhvaćenim rođendanskom kampanjom. Popis dobitnika možete pronaći na 60godina.vegeta.hr. U okviru proslave Vegetinog 60. rođendana danas je bila i promocija majica modnog dvojca Elfs.
Ekipa iz Vegete koja je sve ovo i organizirala.
Sve je počelo davne 1959. godine i ...
traje do danas. vegeta je sigurno nasjpoznatiji hrvatski proizvod koji je tijekom ocih 60 godina otvarao nove puteve prema kupcima.
Kampanja vezana uz 60. godišnjicu Vegete temeljila se na kreativnosti kupaca. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osmislila je aplikaciju kojom su i manje vrsni dizajneri mogli jednostavno dizajnirati etiketu Vegete. Na natječaj se javilo preko 30.000 natjecatelja, a zadatak žirija je da po anonimnim prijavama odabere njih 60 čiji će se dizajn naći na novim bočicama Vegete.
Svih 60 izabranih su posebni, a žiri kaže da nikada u životu nisu imali teži zadatak.
Evo i nekih odabranih etiketa koje su se meni svidjele ...
...
...
Proslavu 60. godišnjice Vegete u restoranu Adriatic Grašo prati je i poseban performans. Organizirano je show natjecanje u pripremi rižota od kozica (naravno sa žlicom Vegete) u kojem su sudjelovali:
u ekipi plavih Petar Grašo i Marinka Akrap - direktorica Korporativnog marketinga i Komunikacija, Podravka d.d.
a na drugoj strani Krunoslav Bešvir - direktor Poslovnog programa Kulinarstvo, Podravka d.d. i Davor Bruketa - kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey.
Oba su rižota bila izvrsna ...
ali da cijela promocija bude na razini Podravke pobrinuli su se i Podravkini promo kuhari Mišel Tokić, Zoran Delić i Zlatko Sedlanić ...
koji su uz pomoć Vegete spremili posebna jela ...
na veliko zadovoljstvo prisutnih.
Suradnica Podravke nutricionistica Olja Martinić koja je Vegetu uvijek promovirala uz Tanju Gligorović, diretoricu digitalnog marketinga Podravke i Marinku Akrap direktorica Korporativnog marketinga i Komunikacija Podravke.
Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić modni dvojac, Elfs, koji su osmislili Vegetine promotivne majice.
I na kraju jedna od promoviranih bočica Vegete našla se i na mom brodu u brodskoj kuhoinji. Vegeta je idealni dodatak jelima, posebno kod kuhanja u skućenim brodskim kuhinjama. Jedna žlica Vegete u svakom jelu čini čuda, a ako ne želite pojačavać okusa Natrijev glutamat imate u Podravkinoj ponudi i Vegetu Natur bez njega. Ja koristim oba.